mboost-dp1
Hvilket videoredigeringsprog. skal jeg bruge??
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Jeg har fået fat i Pinnacles videoredigeringskort og deres Studio7 - Det virker fint - men det ser elendigt ud, når programmet har renderet til mpeg i en størrelse som kan være på en skive - og hverken Uleads eller Adobes programmer kan finde kortet - Har jeg "smidt penge ud af vinduet"? - Findes der bedre programmer / metoder?
buldog
buldog
Hvis du snakker om en hel film i MPEG1/2 der kan ligge på en (1) CD, så tror da pokker at den ser skidt ud. Burg dog DivX, eller sådan noget. VirtualDub (www.virtualdub.org) er pragtfuld til at konvertere med, og kan også en del andet.
# <STRONG>BurningShadow</STRONG>Tusind tak - det ser ud til at være det link der kan hjælpe mig med at få en 2 timers film til at være på 750MB - Det tager nok et par dage at studere deres site - Tak ska du ha
/buldog
/buldog
Prøv evt. at tage et kig på http://doom9.org de har alle værktøjer samt gode guides.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.