mboost-dp1

HJÆLLP !!! hitman 2 ??

Gå til bund
Gravatar #1 - Blue.
15. okt. 2002 23:33
Er der nogen der har oplevet at Hitman 2 bare lukkes ned midt i man er ved at spille det ??
Hvis der er nogen der ved hvad det kan skyldes og hvad jeg kan gøre mod det ville det være fedt...
Det er lidt surt at bruge penge på et spil hvor ens comp opfylder kravene ...og man så ikke engang kan komme til at se introen færdig =((
Gravatar #2 - [email protected]
17. okt. 2002 17:01
der er nok en der har fundet sig en dårlig crack hva'

;o)
Gravatar #3 - Blue.
17. okt. 2002 17:19
*lol*
Du skal da vist have dine skolepenge tilbage (forudsat at du da er færdig med folkeren ;)
Som jeg skrev er det surt AT BRUGE PENGE på et spil når det så ikke fungere, så når jeg siger jeg har købt det mener jeg det sq...
Jeg har bare lidt på fornemmelsen at det kan skyldes mine driverer men jeg har ellers uden held prøvet at hente dem der så nyest ud.... så jeg leder stadig efter en grund og en løsning.
Gravatar #4 - AenimA
17. okt. 2002 18:24
Hvilket grafikkort og drivere bruger du?
Gravatar #5 - Blue.
17. okt. 2002 20:02
Kort : NVIDIA GeForce2 MX/MX 400 , 64Mb ram
Driver : 30.82_winxp (hentet fra nvidia.com)

Hvis man har et onboard lydkort skal man så også sørge for drivere til den ??
Gravatar #6 - gEPHION
17. okt. 2002 21:45
Har du slået "hardware transform and lighting" fra? Det er vistnok kun GF4 der understøtter det...?

Jeg kan køre det på en AMD athlon XP 1400 med 256 Mb RAM og et Matrox MGA 400 Max, så du burde vel også kunne trække det, matrox er jo langt fra hardcore på 3D siden....

Og ja. Medmindre XP autoinsstallerer dit lydkort, skal du selv installere drivers.
Gravatar #7 - Blue.
17. okt. 2002 22:54
hehe ... Fedt !
Tak for hjælpen gEPHION... det hjalp at slå det der "hardware transform and lightning" fra... nu kører det perfect =0)
Desværrer kommer jeg nok ikke i seng i nat.. nu hvor det fungere.... men wtf man kan vel sove når man bliver gammel ;)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login