mboost-dp1
FTP bag en router
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Først og fremmest skal du sikre dig at routeren er sat op til at tillade udefrakommende kald til port 21. Disse forespørgsler skal så routes videre til din egen maskine (sikkert 192.168.1.1 hvis du bruger Tiscali’s standart opsætning).
en anden ting der kan være værd at huske er at der for mig ihvertfald er probs over adsl, hvis man ikke kører i passive mode.
Jeg har det samme problem med at jeg sidder bag en router, og jeg bruger også G6 som FTP server. når jeg siger den skal gå online, siger den at den er online på 192.168.1.9 som er min lokal netværks adresse...
tænkte at det måske var det samme problem med at det er routeren, men hvordan skal jeg finde ud af om jeg kan modtage indgående forbindelser (port 21)???? min ISP er TDC.
Hilsen Peter
tænkte at det måske var det samme problem med at det er routeren, men hvordan skal jeg finde ud af om jeg kan modtage indgående forbindelser (port 21)???? min ISP er TDC.
Hilsen Peter
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.